Contact
U heeft een vraag of opmerking. Hoe kunnen wij u helpen?
Staat uw vraag er niet bij?
Informatie over uw pensioensituatie vindt u in Mijn pensioen
Bel ons
Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 8.30 en 17.00 uur via (088) 008 40 16. Via e-mail zijn we altijd bereikbaar.
Schrijf ons
Stichting Bedrijfstakpensioenfonds voor de Zuivel en aanverwante industrie
p/a Achmea Pensioenservices
Postbus 20005
7302 HA Apeldoorn
Heeft u een klacht?
Het pensioenfonds probeert u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u toch niet tevreden over de dienstverlening? Lees dan bij Klachten en geschillen wat u kunt doen.
Dit zijn de stappen om een klacht in te kunnen dienen. De volgorde is belangrijk. Op de pagina over klachten en geschillen worden de stappen verder toegelicht:
- Geef de klacht door aan de pensioenuitvoerder (Achmea Pensioenservices).
- Niet tevreden met het antwoord van de pensioenuitvoerder? Geef de klacht door aan het bestuur van het pensioenfonds.
- Niet tevreden met het antwoord van het bestuur? Geef de klacht door aan de Geschilleninstantie Pensioenfondsen.
- Niet tevreden met het antwoord van het bestuur? Of niet verder gekomen bij de Geschillen Instantie Pensioenfondsen? Ga dan naar de rechter.